MervEslinArden Sule45 Normalde benimde böyle ağrılarım vardı sağ sol napsam geçmiyordu nst de sancı çıktı 35+4 te serumla bide yat evinde az hareket et diye diye 36+4 te doğumum oldu sancılarım kesilmedi kasılmalar sertleşmeler
Sule45 MervEslinArden allahım çarşamba randevum var idare etmeye çalışıyorum azaldı şuan artarak devam etmediği için bekliyorum
bebegimibekliyorum__ Sule45 bende de çok sertleşiyor bebek ağrı yok ama sertleşince hareketi de azalıyo kontrolüm çarşamba günü bakalım ne diyecek ilk gebelik bu arada
Sule45 bebegimibekliyorum__ bu sertleşme yüzünden doktora çok sordum magnezyum vermişti normal demişti ama şuan çok oluyor ağrımda çok sanırım yaklaştığı için artmıyor diye bekliyorum
Miran83 Kızlar ciğer geliştirici iğneler doğumun erken olmasını tetiklemiyor değil mi bnmde kasılmalarim ve sertleşme oluyor çok
bebegimmzgl Miran83 hayır canım herhangi erken doğum riskine karşı bebeğin ciğer gelişimi tamamlansın diye yapılıyor Allah korusun erken doğum riski olursa falan
Masalceylan Sule45 bu haftalarda bu ağrıların normal olduğunu söylüyorlar ama tabiki siddetinede bağlı
Sule45 Masalceylan evet öyleymiş ama ilk gebeliğim ve aşırı stres yapıyorum geçmeyen artarak olmadı geçiyor ama sabaha kadar devam ediyor gün içinde azalıyor allahtan sanırım hazırlık yapıyor vücudum