Tgbakrc Kızlar 30+3 haftalığız . Bugün hareketlerini az hissettim ama gece 2.30 inanılmaz hareketli bu normal mi ?
Gizemfrt Günümüz aynı bende şuanda tekmelerinden duramıyorum 😂😂 gündüz biz haraket ettiğimiz için o uyuyor gecede haraketsiz kalınca uyanıyor sanırım
Aysegngr11 Evet çok normal zaten gün içerisinde biz hareketli olduğumuz zamanlarda pek hissedemiyoruz ,bebekte uyuyor oluyor ama gece sakinliginde uyanık oluyorlar genelde