Sans_seninle olabilir bende kalp atışını alınca başladı iki hamileliğimde de mide bulantısı. İlk hamileliğimde ilk belirtim ateş basması olmuştu kızımda çok bunalıyordum ama anlamadım tabi tecrübesizdim şimdiki hamileliğimde de memelerim acayip batıyordu nasıl acıyodu ama sanki çekiştiriyor gibi üstüne felan da yatamıyodum sonra kasıklarım sızladı biraz dedim ben adet olmam lazım niye olamadım diye 7 gün sonra anlamıştım