Imasleeper Demetmila yabancı mısınız? Yurtdışında yaşıyorsunuz sanırım çok merak ettim 😌 eva ve lina çok güzel
Zeynep85 Demetmila bende aynı durumdayım masal ve Lina düşündüğüm isimler eşim masal ismini istemiyor büyüyünce hoş olmaz diye bende hep masal istedim ama ona da hak veriyorum bir yandan Lina mı koysam diye düşünüyorum çok kararsızım ve doğuma iki ay kaldı 😣
Yogurtlupilav Demetmila “Lidya” ismini çok beğeniyorum ben 😊 Eva ile herhangi bir isim birleşince tek isimmiş gibi oluyor, bence ya sadece Lidya ya da sadece Eva. 😊
Demetmila Imasleeper çok teşekkür ederim fikir için. 🌸 Evet yurtdışında yaşıyorum. Burada özellikle Türkçede olan bazı harflerin telaffuzu çok zor 🤭
Minimeee Lindayı üç isimde kullanmışsınız çok sevdiniz demek ki biri linda olsun digeride telafuz kolaylığından eva olabilir yurtdışında sorun yaşamaz. Eva Linda güzel geliyor kulağa