Fetal dna yaptırdım. Onda bile ingilizce testin her yerinde BU KESİN TANI DEĞİL, TEŞHİS KOYMAZ. SADECE OLASILIK HESAPLAYAN BİR TESTTIR gibi bir şey yaziyor.
Bende de monozomi x yüksek çıktı. Detaylı ultrasonda iyi hatta en iyi doktora gittim. Bu hastalık belirti verir dedi. Ama hiç belirti yok. Mozaiklesme olabilir dedi. Aminosentez yaptırmadım.Allah büyük ve sağlıklı bir evlat olacağına inanıyorum. Hamileliğim doya doya yaşamak, kızımı kucağıma alacağım günü bekleyerek, hayaller kurarak, hazırlıklar yaparak geçiriyorum. Herkesin evlatlarına sağlık sıhhat diliyorum.