Benim olmuştu adetimden bir iki gün önce lavaboda çok az pembe açık renk adet oldum sanmıştım sonrasında hiç gelmedi iki gün sonra test yaptığımda silik çıkmıştı çizgi.Adet ağrısı yaşıyorsan aynı zaten belirtileri o yüzden insan anlamıyor ben adet olduğumu sanmıştım