Anneci Aselimmmm merhaba denedim İshal yapmadı ama sancı yaptı ve şuan doktor eve geri gönderdi sancıları evde çekmem için bekliyorum bende 🙈
Aselimmmm Anneci hadi hayırlı haberlerinizi bekliyoruz . nasıl kullanmanızı önermişti doktorunuz. Gecemi içtiniz
Anneci Englishteacher haber beklemiştiniz sancı yapıyor ama ben de ishal yapmadı şuan evde sancı bekliyorum çoğalmasını 🙈 bünyeden bünyeye değişebilir tabiki doktorunuza sormakta fayda var 🥰
Anneci Aselimmmm sezeryan oldum iri bebek olduğu için 🙈 darısı sizlerin başına 🥰 meyve suyuna katıp gece 12 de içip yatıyorsun ama mutlaka doktorunuza danışın her bünye kaldırmayabilir 👍🏻