panikprenses staRmama ay yok ya yoktur oyle bi sey okumus olan var olmayan var neye gore atamasi vs olacak asparagas haberdir o
3_bebelianne staRmama tühh Keşke atanmayı bekleseydik yıllar önce onca uğraşla atandık kaçırdım bu hakkı🤣🤣bencede yalandır canım
Seyda-06 staRmama 3.yü doğurmaktansa kpss den yüksek not almaya çalışırım o daha kolay hemilelikten ve büyütmekten 🤣
Kvsr46kvsr staRmama ay çok saçma, lise mezunuyum. Üçüncü çocuğu doğurdum diye dirsek çürütenlerle bir mi olucam 😅 hatta onların önüne geçicem. Çok komik
panikprenses staRmama malum haber kanalinda gormussundur canim 😬 nasil guzelleyeceklerini sasirdilar tovbe yarabbim
cerengeredeli staRmama ikinci üniversiteyi okuyorum 7 aylikta gebeyim. Boşta o kadar üniversiteli varken bunu yapmaları haksızlık olur. İnsanlar senelerini veriyor okumaya. Bence bu kararda belli kişilerin oylarıyla reddedilecek bak buraya yazıyorum 😂😂
Yogurtlupilav cerengeredeli aman yok ya bu sıkı ekonomi politikasında böyle absürt bir kararın çıkmasına ihtimal bile vermiyorum. Gerçi akıl mantık ve ekonomi boyutuyla bakıldığında son 7-8 yılda “mantıksız” kararlar kitabını yazdık ama neyse 😄