Ozge46- Kızlar 13 haftalık hamileyim koyu renk akıntım oluyor bu normal mi endişeleniyorum 1 haftadır böyle
Zeynnnn Ozge46- uzun süre böyle olması normal olmayabilir doktora gitmeniz de fayda var. Rabbim sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin.
yagmurx Ozge46- endişelenmeyin bi doktora gidin bi baksın lekelenme bazen normal bazen değil o yüzden en iyisi hastaneye gitmenis
byk0606 Ozge46- Böyle bir durumda 1 hafta beklememeniz gerekir. Hormonal olabilir, içerdeki kurumuş kan alanı akıntıyla çıkıyor olabilir ama kanama alanınız da olabilir. Acil dahi olsa en kısa sürede doktora gidin.
dkbyk Ozge46- bende 11 haftaliğim yeni geldi hafif açık kahve bulanık gibi gittim bişey yok ama ilk 3ay oluyomus böyle gitmende fayda var tabi için rhaat eder ve progestan başlayabilir
Ebrcmal Benimde 13 haftalıkken oldu hemen gittim progestan verdiler ve kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar acil kadın doğuma gidin bakarlar