maviskokiz Kızlar bu ay aşılama olacaktım kist olduğundan doktor yapamayacağını söyledi böyle bişeyşe karşılaşan var mı
seymas43 Evet ben bu yüzden aşılamaya 3 ay sonra baslayabildim adet söktürücü ilaç veriyor adetle birlikte yavaş yavaş dökülüyor kist sali günü asilama oldum daha