Bussbety Merhaba idrar da sadece keton++ çıktı düşmesi için ne yapmalıyım. Diyetisyene gidiyorum . Bol su da içiyorum . Neden olduğu hakkında bilgim yok
aysegull01 Bussbety benim ilk haftalarda çıkmıştı doktor yetersiz beslenmeden olabilceğini demişti düzgün beslenince geçmişti