gokcekocyigiit
İlk hamileliğimde 43 kiloyla kaldım 64 kiloyla dogurdum şu an ikinci hamileliğimi yaşıyorum 50 kiloyla hamile kaldım şu an 73 kiloyum daha doğurmadım yani sen düşün daha kaç kilo alırım bilmiyorum 4 haftam kaldı hep yedim canım ne çektiyse onu yedim ama en çok çikolata tükettim ondan dolayı da fazla kilo almış olabilirim bu arada hep de yürüyorum yani ben de sabah kahvaltısına avokado zeytin salatalık kefir ceviz badem bunlardan açıyorum ama hamurişi de çok fazla tükettim hem kendimi tatmin ettim hem de bebegimi bence o yüzden ben bu kadar kilo aldım mesela bir tane arkadaşım var aynı haftadayız ondan o almak yerine kilo veriyor mesela böyle bir şeylikler doluyor yani🤣🤣