Sanal_koala00 GezenTavuk_2 bu sabah gidecektim hava çok rüzgarlı soğuk 2 yaşında bebeğim var çıkamadım 😌
Ecem_P Sanal_koala00 kalktım adet günümde yaptığım teste baktım aynı böyle çıkmış benim de. Daha koyu çıkması için hormonun daha yüksek olması lazım ki ilk çizgideki koyulukta da çıkmıyor ona takılmayın. İnşallah hayırlısı olsun sağlıklı bir bebek olsun sağlıkla kucağınıza alın🌸 Bana kalırsa bir 10 gün beklemeniz iyice netleşmesi için yine de siz bilirsiniz
Sanal_koala00 Ecem_P amin canım Rabbim hayırlısını sağlıklısını nasip etsin hepimize 🥰 kan testine gidecektim gidemedim bekliyorum bakalım 😌
Sanal_koala00 twokidsmom yaa benimde önceki yaptığım testler kimi silik kimisi negatif benim de aklım karıştı iyice bu son attığım da işte dün adet olmam lazımdı olmadım dün yaptım daha gelen giden de yok bekliyorum bakalım olmadı 4-5 gün sonra bi daha bakarım
helen2323 Sanal_koala00 normal gebelik testiyle deneyin, beta 15 iken normal gebelik testinde ( ikindi) silik çizgi çıktı
Sanal_koala00 SevvaallEr inşallah balım Rabbim isteyen layık olan herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🥰
Sanal_koala00 Nuriay Böyle oldu, test yaptım hemen böyle çıktı dünkünden daha belirgin bugün, kimyasal olmasından endişeliyim 😌 Akşam namazı vaktinde yaptım bugün
Sanal_koala00 Masal2021 üşenmezsem gidecem inşallah 🤭 daha doğrusu 2 yaşında oğlum var hava rüzgarlı 2 gündür çıkamıyoruz çok esmezse giderim sabah 😌