Merhaba. Doğumum yaklaştı fakat anne yanı konusunda kararsız kaldım. Tecrübeli anneler lütfen yardım. Elimde bir tane park yatak var, kademeli fakat yanları açılmıyor. Anne yanında kullanırken bebeği indir kaldır çok zorlanır mıyım sizce? Olmazsa Joie Roomie alacağım ekstradan, daha mı rahat edilir? Lütfen yardım