Minigim_ben1 Ben özelde yaptım canım epidural istemedim. Rabbim o an öyle bir güç veriyor ki olup bitiyor. Ben doğum yapacağım saate kadar hiç ciddiye almadım görenler sen nasıl hamilesin doğurmaya niyetin yok neden ciddiye almıyorsun insan bir tepki verir doğuracaksin vs vs kafamı yediler. Burda önemli olan her şeyi akışına bırakmak ben sezeryan asla istemiyordum o yüzden kendimi normal doğuma sartladim ha gerekseydi tabi ki onay verirdim sezeryana ama herşey yolundaydı bir hanımefendi gelmek bilmiyordu bende saldım her şeyi, dedim herşey olacağına varır stres ve o düşünceler zarardan başka birşey değil. Korkunun ecele faydası yok derler ya her şeyi sildim attım rahatlattim kendimi. İnsan başına ne geleceğini bilmiyor korkuyor haklı olarak ama akışına bırakmak da gerekiyor bazen. Acı eşiğim düşük dayanamam diye sartlamayin kendinizi ben bunu basararim evladimi sağlıkla kucagıma alırım diye düşün. Açılma olduğu sürece herşey geçiyor 1 cm açılma bile o an insanı mutlu ediyor biliyorsun ki yavaş yavaş sona geliyorsun. Suni zaten bir anda sancı yüklemiyor kendiminkini anlatmak gerekirse ilk kasıklarımda adet öncesi tatlı kramplar olur ya öyle başladı. Acilma ilerledikçe boyutu arttı ama asla bağırtacak yada kendimi kaybettirecek şekilde değildi. Son yarım saatte açıklık tam oldu çatala alındım o an dayanılmaz oldu. Sancıdan duvar yumrukladıgimi biliyorum ama yarım saat bitti kızım dünyaya geldi sanki o acıları çeken ben değilmişim gibi kalktım üstümü giyindim rahatladım tüm sancı ağrı gitmişti. Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin. Sen korkutma kendini akışına bırak senin için bebeğin için hangisi hayırlısı ise o şekilde ilerler doğumunu