37+3teyim şuan. Öncesinde haftada 1-2 gün sancı hissetmeye başlamıştım. Vajinaya bıçak saplanması gibi sızlayan bir ağrı ayrıca karın ağrısı. Doktor normal sıklaşır artık demişti. 2 gündür bugün daha yoğunlaşmaya başladı. Oğlan çok oynak kaburgama tekme atıp zıplatıyor beni. Merak ettiğim sıklaşması beni korkutmaya başladı acaba doğum yakın mı diye. 40a kadar beklesin istiyorum. Bu sancılar ne kadar götürür beni? Hafif şiddetli regl ağrısı gibi bacak kasık ağrısıda eklendi ama geçip gidiyor. Siz kaç gün hafta yaşadınız doğuma kadar bunu merak ediyorum kızlar 🙏🏼