larinmom Tecrübeli anneler ilk vajinal doğumum zor ve suni sancılıydı şimdi son haftamdayım ikinci gebeliğim korkuyorum haliyle. İkinci doğumunuz ilk doğumunuza göre nasıldı?
Lina-hevi larinmom ikincisi daha hızlı sürüyor ilkine göre ben de ilkinde suni sancı aldım 10 saat sürdü ikincisi ise çok hızlı oldu sancım ve doğum 4 saat sürdü
Melike_2907 larinmom benımde ilk doğumum suni sancıyla 15 saat falan sürdü suan 2. Ye hamıleyım 14 hafta çok merak edıyorum bu nasıl olucak ilki 41 haftadan doğmuştu
Benimennembirmelek larinmom ilk doğum suni sancılı 2,5 saat sürdü çok güzeldi ikinci de suni sancılo oldu oda güzeldi
TeacherS larinmom bende de aynı düşünnceler mevcut ama şunu biliyorum ki Rabbim yardım edecek Buda dünyaya sağ Salim gelecek ve endişelerimiz son bulacak içini ferah tut 🥰
larinmom evlatce-41 39. Haftalığım doktorumda 40.haftayı beklemeyelim iyice kilolanmasın diyor suni sancı verip doğumu başlatmayı düşünüyor ben çok korkuyorum berbat birşey
evlatce-41 larinmom benve kabul etmeyn açılma olduktan sonra hertürlü doğacak zaten benimki hiç o muhabbeti yapmıuor şuan aynı haftada gözüküyoruz ama benim kendi hesabıma göre 38+3 üm bugün açılmama bakıldı yokmuş sancımda çıkmadı birşey demedi çarş günü tekrar çapırdı
larinmom evlatce-41 bende kendi sancılarımı beklemek istiyorum en azından belirli açılmaya kadar sonrasında dediğiniz gibi bir şekilde gelicek bebek hayırlısıyla sıkıntısız alırız inşallah kucağımıza
larinmom Lina-hevi ay inşallah benimde öyle olur umarım bir avazda alalım kucaklarımıza hayırlısıyla 😍
bktgkce Ayy ne güzel şeyler yazıyorsunuz 🥰 benim ilk suni sancıyla 2-3 saat kadar sürmüştü 36 haftalığım inşallah daha kısa sürer