Bebegimm__ erkek Kolay kolay değişmez diyorlar öyle mi 😇 12+5 de ikili tarama esnasında ben sormadan doktor %90 erkek dedi 💙
Muzika Bebegimm__ biz de 12. Haftada öğrendik oğlumuzu 💙 %95 erkek demişti doktor ama yine de alışveriş için 1 ay bekleyin demişti. Değişmedi ama sonra gittiğimizde %100 dedi 😍
Sabireeray Bebegimm__ banada aynısı ni demişlerdi canım ikili taramada erkek genelde net gösteriyor pek değişmiyor 🙂 gözünüz aydın
Azerbaijan1267893030 Sabireeray banada doktorum dedi. Amma ureyimde hiss kiz Diyor 😂. Hep tatli yeyiyorum
Mervebuglemsura Bebegimm__ Bn 13 haftalıkKen erkek dedi. 17 haftalık oldm. Bugün yine teyit etti erkek olduğuna dair..
Deletedmom667 Bebegimm__ cnm ben ıkılı testi (ocak ayının sonunda) 11+5 te yaptırmıştım hafıf cıkıncı var ama net deıl bir dahakı ay netlesir demişti.. Haftaya gıdıcem.. Ama 11 12 haftada degısenlerin oldugunu okudum
Deletedmom667 Bebegimm__ gibi gibi aslında.. Erkek değişmiyor diyorlar ama bir cok kadın dogumcu 11.ve 12. haftada bebegın cınsıyetı tam sekıllenmedıgı ıcın o hafıf cıkıntı kızda erkektede oluyor dıyorlar..