Pelin-65 ablamın da öyleydi yukarı çıkmadı başından beri doğum kanalını kapatır hale gelmişti hatta ama sizin haftalarınızda sürekli kanaması oluyordu doğuma kadar neredeyse iki güne hastanedeydik hep yattı sezeryan oldu mecburen sizun inşallah yukarı çıkar genelde öyle olunca sanırım sezeryan oluyor