bikbikbikaak Miranne aldım ama pek kullanmadım bana kullanışsız geldi, U şeklinde olanlardan almıştım. Emzirme yastığı da kullanamadım vücuduma değen ekstra şeyler rahatsız ediyor genel olarak galiba
nurssmom Miranne bunu sipariş verdim trendyoldan yorumları çok güzeldi inşallah sırt ağrılarıma iyi gelir
Girlmama Miranne ben hic kullanmadim zaten oyle wow bir hamile gobegim de yoktu normal yastik kullanmistim son gunlerde sirt agrilarim tek sekilde geciyordu o da sirtustu yatmak
Miranne bikbikbikaak ya bende çok pozisyon değiştiriyorum yatarken. Çok büyük planlardan sıkılır mıyım acaba
Ayperi11 Miranne bende çok değiştiriyorum ama geçen hafta U şeklinde olanlardan sipariş etmiş kocam vallahi bayıldım aşırı rahat