Nz1 22 haftalık olduk. Genellikle sola yatmaya çalışıyorum ama uykumda sırt üstü yatıyorum istemsizce. Sırt üstü yatınca bebek baya hareketleniyor 😇 sizde de aynı durum var mı? Acaba rahatsız olduğu için mi hareketleniyor
Guzel_bebem Nz1 bende 20 haftalıgım doktorum sırt üstü de yapabilirsin dedi son zamanlar sağ ve sola yat dedi ben bi sağa bı sola bi sırt üstü böyle geçiriyorum geceyi 😂