Sürecimi paylaşıcam kızlar :) Şuan kontrollere gidiyorum doğum için sezaryen günü aldım. Evet aşırı yoğun aşırı kalabalık ama 3 ten sonra çok yoğun olmuyor sabahtan alınan sıralar öğlene kalmadan bitiyor. Öğleden sonra da hafifliyor iyice.. Sekreterlerin tavrı sizi üzmesin. Bazıları g.tünü kaldırmaya üşendiğinden, bazılarının da algı seviyesi düşük heralde soru soruyorsun cevap vermiyorlar. Dötü yere yakın olan …… 😅 Ağzının paylarını verince öylece kalakalıyorlar. Nst odasında tatlı bir hanımefendi var güleryüzlü tesettürlü oraya gidince azda olsa keyiflenirsiniz :) Şu zamana kadar 5 doktora randevu alma şansım oldu. En son Abdulhalim beye aldık randevuyu erken doğum olmazsa doğumum onunla olacak. Ha bide perinatoloji doktoru var Gökhan 😏 başka hastanede perinatoloji varsa ona görünün daha iyi.