Kızlar selam. 40+2 olmama saatler kaldı. 2 gün önce doktorum bebeğin kilosunun (3470) iyi, suyunun iyi olduğunu söyledi. Pozisyon baş aşağı. Çatım normal doğum için müsait. Fakat gelin görün ki halen açılmam yok, nişan yok, sancı yok, kanala inmemiş yukarıda duruyor.
Doktorum yatış verelim vajinadan fitille açılmayı tetikleyelim dedi. Fakat süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum doktoruma da soramadım. Fitil konulduğunda ne kadar süre kalacak içerde , ya ters giden bir şey olursa hiç hazırlıklı değilim . Sezeryana da hiç hazır hissetmiyorum. Her şey normal akışında ilerleyecek diye düşünüyordum hep. Bu fitil işe yarar mı acaba , bebeği strese koymamak için neye dikkat etmem gerekir, kanala inmesi için daha ne yapabilirim beni bilgilendirin tecrübeli olanlar :( ( hurma yiyorum, adaçayı arada içiyorum, squat yapıyorum, yürüyüş yapıyorum, pilates topunda hareketlerim uyguluyorum, diğer yolları da uyguladım) …. Bu arada dün bir ara acile gittim Nst için çatı muayenesi yapıldı tekrardan yine açılmam olmadığını rahim ağzının yumuşak olduğunu söylediler. Öyle işte :(