nurssmom Esragungor34 bende dikey süpürgede var birinden birini seçecek olsam kesinlikle robot derdim
ozgeshbgnr Elaozkan eğer yüksek bütçen varda net roborock al en iyisi o ama onu alamazsam da Xiaomi al mutlaka. Diğerleri çöp. Ben de Xiaomi kullandım 2 sene şimdi roborock istiyorum bakalım 🤔
Sosyalbiri Elaozkan bütçen ne canım beklentin ne? Yakın zamanda araştırıp aldım bende. Ona göre tavsiye verebilirim Roborock markadan
Elaozkan Sosyalbiri max 15 bin yorumlara istinaden roborock a yoğunlaştım siz hangi modelden memnunsunuz
Sosyalbiri Elaozkan canım o fiyat bandında q7 max ve q8 max’a bakabilirsin. İkisini de kullanan arkadaşım var ve memnunlar. Ben istasyonlu bir model tercih ettim canım kendi kendini temizleyen.
annila Elaozkan bende Roborock Q5max var. Su an satışı yok diye biliyorum. Ancak roborockun bütün robotları çok başarılı, ben 4senedir kullanıyorum.
Merliii Elaozkan dreame l10 kullanıyorum biz alalı 3 yıl oldu daha iyi modelleri çıkmıştır. Ama marka olarak dreame ve roborock öneririm. En güçlü olanlar bu iki markada genellikle