Kıyafet zaten en kolay kısmı, geç kalmış değilsiniz tek seferde bile alınır herşey. Sadece yıkayıp ütülemek için çok gecikmeyin bence ağırlaşıyor insan. Ben 33de yapmıştım ütü yıkama vs. İyiki daha geçe bırakmadım şuan 37yim ve gerçekten sadece yatmak istiyorum 🥲