Tomwaits Merhaba hanımlar ateş öksürük eklem ağrısı çok fena hastayım eşimden geçti,8 haftalık hamileyim daha.. ne yapabilirim başından geçen var Mı çok kötüyüm lütfen yardım edin
Accountant Tomwaits beni sadece duşa girmek rahatlatıyor ateşin varsa ılık suyla bir duşa gir istersen
Nurgunay0 Tomwaits bende doğuma günler kala grip oldum çok korktum aynı senin gibiydim ertesi gün bişeyim yoktu bir günlük ağır grip yaşadım 😄
bcmbzz Tomwaits limonlu su iç kendini terlet duşa gir parol içebilirsin bende aynısını yaşamıştım gerçekten çokçok kötü
Ahsenmira Tomwaits bende senin gibi ilk öğrendim sonra hasta oldum geçmiyorsa dr git mutlaka bir crp baktır ben sekiz gün dayandım öksürmekten uyuyamıyordum ve dr gittim antibiyotik yazmıştı