Papatyam_42 ilk çocuğumda stokke kullandım. Bu işin kralıydı gerçekten, kumda bile sürdüm, amortisörleri çok iyiydi istanbulun yamuk yumuk kaldırımlarında bile şahane performans aldım, bebeğim içinde epey uyumuştur. İkinci elde de satarken hiç zorlanmadım. Ama tek kusuru çok hantaldı. Araba bagajında da baya yer kaplıyordu.
Şimdi 2. Gebeliğim mamas papas occario modelini aldım, açılıp kapanması daha kolay daha hafif ama tekerlekleri de daha küçük , genelde kullanlarda memnun, göreceğim bakalım 1-2 haftaya tam performansını..