gizemskakaksksk momofprincess1221 Alparslan daha güzel ve Heybetli bir isim , Sizin tercihiniz tabi ki sağlıkla gelsin ❤️
Daisyy000 momofprincess1221 Tanıdığım Kaanlar hep vasıfsız,özgüvensiz tipler. O yüzden oyum Alparslan 🌸
Selim_Alparslan momofprincess1221 Bizde ikinci oğlumuza Alparslan koyacağız 🥰 İlki Selim canım oğlum bebeğim 😇
Annemidedinsen momofprincess1221 Alparslan olacaksa asla yerinde de durmayacak çok hareketli olacak ismi de ağır bilginiz olsun çok güzel isim ama maalesef ki çok yaramazlar 🤦🏽♀️
momofprincess1221 gizemskakaksksk gercekmi ya ? ben isinamiyorum sevgiliyken anlasmistik kizlarin ismini senoglanin ismini ben koyarim diye 😭😭😭 kizlarimda esim sagolsun hic karismadi bana .bende onu kirmak istemiyorum😪
gizemskakaksksk @"momofprincess1221 momofprincess1221 Evet Haklısın Tabi ama Dışardan bir göz olarak baktıgımızda alparslan daha modern bir isim kaan eskidi baya
Gamzeeakt momofprincess1221 Oğlumun adı Kaan 🫶🏻 Seslenişi de çok güzel oluyor Alparslan türkiye’de en fazla konuşan isim ben sevmiyorum 😂😂😂😂
brnaksyince momofprincess1221 Alparslan güzel isim fakat son zamanlarda çok yaygınlaştı. Kaan diyorum bende 😊