Fatmadmr37 Melisalp bir kac gündür bende öyle hissediyorum. İkinci gebeligim pazartesi 25 haftalik oluyor. Tek çocukla bu kadar zorken iki çocuk ile baş edebilecek miyim diye düşünüyorum. Hem çok seviniyorum tabiki hem de bir yanım tek çocukta mi kalsaydım diyor.
Esra11_10 Melisalp gebelikte o kadar normal ki hala ağladığım oluyor bazen eşime sarılıp ağlıyorum oda modumu yükseltmek için dalga geçiyor falan
Melisalp Fatmadmr37 aynı ben de öyleyim ikinci geliyor oğlum 2 yaşında şuan beni çok zorluyor, gurbetteyim belki annemler yanımda olsa bu kadar zorluk çekmem, kayınvalidem var sağolsın bakıyor çocuğa ama ben işe gittiğimde onun harici anne biraz dinlenim sen al çocuğu diyemiyorum biliyorum o da yoruluyor.. ne bilim kafam çok karışık
Melisalp Esra11_10 benimki niye ağlıyorsun ne oldu bir şey mi oldu der anlamıyor halimden ikinci gebeliğim üstelik
Esra11_10 Melisalp benimki de diyor onu ama sen ona içinden ağlamak geldiğini söyle ağla benim hemen gözlerim doluyor.dün eşimle bi konu oldu kafenin ortasında gözlerim doldu hemen ağla dedi sildim göz yaşımı boşver ağla hormonlardan🥹