Arazynp kuzum bende senin gibiyim ama tamamen bırakmak çok zor , özellikle yaz aylarına girdiğimiz için güzel bi güneş kremi sürüyorum, glos veya nemlendirici sürüyorum dudaklarıma hafif renkli , güzelce allık sürüyorum yanaklarıma ve göz kapaklarıma bu bana yetiyor yüzüm daha canlı görünüyor, eger çok istersem azıcık gözümün altını kapatıyorum çok az, bunlarla sağlıklı bi cilt görüntüsü elde ediyorum