ezgickm Emin ol ben de bu kadar bile çıkmamıştı ama hissettiğim için ben sanki o çizgiyi olmamasına rağmen görüyordum. Kimse bana inanmadı ama ben bir gün sonra gidip kan tahlili verdim değerim 38′di. Yani çok yeni gebeliklerde bu kadar silik çıkması çok normal. En iyisi kan tahlili vermek.