Leyla00q 37+2 haftalık hamileyim az önce çamaşırında ıslaklık oldu normal kokusuzdu akıntı değil ondan eminim. Korkmalimiyim Perşembe günü hastaneye gideceğim eğer aminyon suyusa ve sızıntı şeklinde gelirse 1 haftaya kadar bişey olmaz değil mi ya bebeğime
ArasveAnnesi21 Leyla00q eğer Su olduğuna eminseniz bence gidin doktora acilmaniz da olmuş olabilir riske atıp persembeyi beklemeye gerek yok persembeye daha çok var Allah korusun bebek enfeksiyon kapabilir o zamana kadar
Ceiydda Ceiydda su geliyorsa bebek enfeksiyona açık hale gelir demektir genelde doktorlar en fazla 24 saat bekliyor normal doğum başlamazsa sezeryan bile yapabilir bu sebeple
ikibebelianne-M Leyla00q su sızıntısı ise devam edecektir 4-5 gün kadar akıntı sandım suyum sızıyormuş ilk bebisimi bu sebepten 36.haftada doğurdum(2020de)