Kızlaaaarrr bir kaç kişi bilir beni mayıs annesiyim bugün kontrole gidip neredeyse doğuma giriyordum 37+3 dük biraz endişeliydim ve hazır değildim 15 i gibi konuşuyorduk biz ama kalp ritim i yüksel çıktı 2 haftadır nts ye bağlanıyorum ilk nts yüksek 2. Nts düşük çıkıyordu bugünde sabah muayene gittiğimde hemen nts ye bağlandım yüksek çıktı gün içerisinde dinlendirip tekrar bağladıklarında ritmi düzene girmişti doktorum riske atmak istemiyorum pazartesi alalım doğuma dedi açıkçası endişeliyim düşüncelerinizi almak istiyorum