Busraa199 Nonamea 37+6 dayız hatta bir haftada önden gidiyoruz sancı var ama açılma yok hala bekliyoruz 😅
busra05_ Annesininbitanesi banada aynısını demıstı cuma gunu doktorum, 38. Haftadayım baş aşağı ama kanala inmemiş hala sancım ufak çıksada 40/41e kadar beklerız dedı
Nefes-2025 40 haftalık olduk hala bekliyoruz doktor 1 hafta daha bekleyelim dedi ama bebeğimin kilosu 3,550 gr
busra05_ 38+1 oluyoruz hala tık yok cuma nst de ufak sancı vardı ama kanala inmedi bebişim hala baş aşağı ama inmemiş keyifçi😂😂
Annesininbitanesi Rumismom bekliyorum halada 39+2 olduk bugün ama sancı su falan hiç bir şey yok daha