ElvinEmineeee Ben Ocak ayında yaşadım anlatayım canım başta testte iki çizgi gördüm gayet normal bhcg baktırdım kanda battan 1 gün sonraydı 145 çıktı sonda 2 gün arayla beta baktırdım 226,319,600 ve2400 çıktı ama benim baştan içime sinmedi anladım terslik olduğunu iki kat artmıyodu bir de karından ve alttan bakınca genelde kese görünmüyor ama dikkat edin dış gebelik çok tehlikeli bazen rahimde yalancı kese bile oluşuyor
Doktorum hep bekleyelim takip edelim dedi bi gece ansızın şiddetli kasık ağrısı ve lekelenme yaşadım doktora gittiğimde karında iç kanama gördüler ve sağ tüpte bebeği hemen lakaroskopi ile ameliyat oldum