Merhaba anneler ve anne adayları 35 haftalık gebeyim, 37ya da 38 de planlı sezaryenim var ilk doğumum ve çok korkuyorum. Spinal anestezi yapılacak yanlış yazmadıysam, şu belden uyuşturma, o iğneden çok korkuyorum, refleks olarak kımıldarım diye aklım çıkıyor, panik atağım var ama genel anestezi de istemiyorum. Hayatımın en önemli anı biliyorum ve yaşamak istiyorum ama korkularımla başedemiyorum. Var mı yazacağınız bir iki güzel cümle Allah hepimizi sağlıkla kavuştursun yavrularımıza