269522 Aishamom özellikle ilk üç ay da böyle işlemlerden uzak durun. Genel olarak hamilelikte önerilmiyor zaten
Deleted33000 Aishamom kuzum geçen bende evde yapılan keratini sordum ama çok zararliymis çok kimyasal var içersinde yapma bence
2cocuk2kopek Aishamom hamilelikte yaptırmadan daha iyi cila değil ama keratin baya kimyasal içerdiği için
plajterligi Aishamom kuaföre gitsenizde keratin yapmazlar, hamilelere kimyasal işlem yapmıyorlar cilada önerirler mi bilmiyorum özellikle siz çok erken haftalardasınız doktorlar zaten ilk 3 ay kesinlikle yasaklıyor