tugbanayr Kızlar selam adetime 5-6 gün var hiç bir belirtim yok, ovülasyonla değerlendirdik bu ay erken gebelik testi yaptım hiç çizgi çıkmadı yine de gebe olma durumu olabilir mi erken gebelik testi net sonuç verir mi
adatuna tugbanayr yumurtlamadan sonra 12 gün geçtiyse ve erken gebelik testi negatifse dönnez öncesinde yaptıysanız dönebilir
Mertmirzamm Bekleyin bende adetime 3 gün kala yapmıştım çıkmamıştı sonra adetim gelmeyince gebe olduğumu öğrendim geç döllenmelerde olabiliyor daha erken bence beklemelisin bnmde yarın adet olmam gerekiyor diğer aylarda erken gebelik testleri yapardım bu ay yapmadım bakalım gebelik olacakmı hakkında hayırlısı olsun