Anneyiimbenn Kızlar 33 haftalık hamileyim kalçalarıma bıçak saplanır gibi ağrı girip duruyor sancı sayılır mı bu yoksa normal ağrı mı
QueenMommy Anneyiimbenn Sancı değil bendede oluyor hatta ayağımı uzatsam çok acıyor sağ kalcam ama dün nst bakıldı birşey yoktu kramp olabilir
Anneyiimbenn deletedmom43191 sabah belime giren ağrıyla uyandım bi süre geçmedi şimdi de böyle olunca sancım mı var acaba dedim