Merhaba. 10 Nisan’da regl oldum bitti 24 Nisan’da yeniden kanamam oldu regl gibi 5 gün sürdü. Şu an yeni regl gününü ve yumurtlamayı hangisine göre hesaplayacağım? Enfeksiyon kaynaklı olmuş antibiyotik ve fitil kullandım.
Şu an kasıklarım ağrıyor yumurtlama hissi mi acaba?