inancin_annesi Bugün kalp atışlarını duymaya gidecekken boş kese oldugunu görduk doktorum 1 hafta müddet verdi hala bebeği göremesse 1 hafta sonunda hamileliğim sonlandıracak belki bir ümit bekliyoruz.. çünkü bebeğim hayatla mücadeleyi sevmedi,beni bırakıyor,ama olsun ben onu hissedemeden de sevmeyi başardım,o bunun farkında olsaydı daha fazla mücadele ederdi,herşeyin hayırlısı,inancım sonsuz. 😞 boş gebelik geçiren varmı sebebi nedir bunun ? benim ilk hamileliğim evliliğimin 9. Ayı ve 27 yaşındayım. Adetim herseyım düzenlidir ama ama işte 😞
AyEr inancin_annesi kalp atısı 10 haftaya kadar duyulamayabılıryor ınsallah saglıkla alırsın kucagına uzulme 😔