Leylak34 gezentianne Ben de sınıf öğretmeniyim bu ismi hiç duymadım aslında biraz bu yüzden korktum çevrem de yok isim ne kadar azsa o kadar dalga konusu oluyor çünkü Teşekkür ederim 🌸
Girlmama Leylak34 ismi Dora (yunan kokenli bir isim bizde yunan gocmeniyiz) dalga gecilecek bir isim degil bu arada “farkli olacaksiniz diye abartmayin” diyenler dogru egitimi vermezlerse cocuklarina tabikide her seyle dalga gecilir 😊
Phyloo Girlmama aynen eskiden akran zorbalığı yoktu demekki eğitimler sıkıydı 😂👍 bu çağda var arkadaşın dediği gibi zihinler değişti akran zorbalığı arttı adı üstünde “çocuk” Büyüyene kadar anlayamaz çoğu şeyi sen ne kadar anlatırsan anlat yanlısı ayıracak durumda değiller çocuk oldukları için
Leylak34 Girlmama Ayy bu isimde çok güzel. 🌸İsim analizi yapanlar D ve R harflerini fazla öneriyor.Anlamı nedir
Girlmama Leylak34 yaaaaa hic isim analizlerine bakmamistim Tanri nin hediyesi demek🦭 hayatimda alabilecegim en kiymetli hediye oldugu icin 💃🏻
ddefnos Leylak34 oğlumun okulunda şimdiden bir kaç tane var bence çok naif bir isim leyla ve ikisini çok begeniyorum🧡
bravo61 Leylak34 bence güzel bende düşündüm ama eşim pek beğenmedi. Eşinde beğendiyse bence isim olarak güzel
Hairdress Kızım olsaydı ismi Pera olacaktı❤️ ayrıca güçlü ve kararlı anlamına da geliyor. Diğer iki heceli isimler gibi değil de (mila, mia, lina vs) daha karizmatik geliyor bana. Mesela Bade ve Deva da iki heceli onlar da çok karizmatik. 🐣