Manolya89 Merhaba sevgili anne adayları 21 haftalık hamileyim bebeğin hareketlerini hissedemiyorum çok çok nadir bi kalp atışı gibi bişey oluyo sizler ne zaman hissettiniz normal mi hala hissetmiyorum olmam 😌
heyecanlibekleyis_ Manolya89 bende 21 haftaligim kıpırtı seklinde hissediyorum ama az hissetmeniz normal belki plasenta ön yuzdedir endislenmeyin yani zaten bu haftalarda yeni yeni hissetmeye basliyoruz