Kızlar 35 haftalığım bebek içimde aşırı oynuyor sertleşiyor hissediyorum aşağı tarafımda çok fazla hissediyorum ve sızlıyor doğuracağım zannediyorum bir an böyle olması normal biliyorum fakat hastaneye gitmeme gerek yok dimi? Yada doğum mu yaklaşıyor acaba 🥹