Yarın ek gıdaya başlıyoruz, Ben de buradaki birçok anne gibi çok heyecanlıydım bebeğim doğmadan önce. Şimdi bile geriye bakıyorum jöle kıvamındaydı neredeyse ama yarın oturup bir şeyler denemeye başlayacak. 🥹 Aldığım oyuncakları eline sürtüyordum o hışırtısını görsün diye ama hiç oralı değildi şimdi kendi alıyor oynuyor. Ben biraz duygusalım anlayacağınız 😅 bebeğini kucağına almayı bekleyen tüm anneler umarım bu mutluluğu yaşar, bebek isteyen anneler de en kısa sürede güzel haberler alır. 💖