Dakika falan tutamıyorum sabahtan beri kaşık bel agrim vardi yürüyüş yapıp geldim sıcak bi duş aldım sancılar çok arttı karnım çok sert oluyor bebeğim içeride kemik gibi sertleşip canımı yakıyor nişanim falan gelmemişti daha önce bide bu sancı ya hiç geçmiyor ya da cokk sık oluyor nasıl anlayacağım hastanem 40 dk sürüyor evimden