Bebeğimin üçüncü günü, ilk gün full emzirdiğim için göğüslerim felaket yara oldu, sol göğsüm de zaten göğüs ucum çok az var. Silikon göğüs ucu aldım ve dün de onunla emzirdim bütün gün. Bugün silikonsuz emzirmeyi deniyorum ama asla almıyor bir günde silikona alışmış, sağ göğsümü de kavramıyor. Ne önerirsiniz? Ne olur yardımm