Betulseyma60 Kızlar 35 haftalık olduk bebek dönmüş artık nstde sancı yok ama bende regl agrısı gibi agrılar oluyor afedersiniz ishal gibiyim sürekli ilaçlardan dolayı ayrıca hafif akıntı oluyor birde makatta agrı oluyor bu durumu yaşayanlar varmııııııııııı
cakethesel Betulseyma60 Hayırlı olsuun,bu bahsettiğiniz ağrılar doğuma kadar devam edecek😅 Tabii korkutmak istemem herkesin aynı olacak diye bir şey yok ama benim bebeğimde 28. Haftada başaşağı döndü şuan 38+2’yim hala o ağrılar devam ediyoe gün sayıyorum doğurmaya🤷♀️
Betulseyma60 Surayldz bazen dayanamıyorum agrılara gerçekten ve hala hastane çantam hazır değil makat agrısı ve adet agrısı gibi agrılar yoruyor beni
ezgisanlikose Betulseyma60 Hastane çantanızı hazırlamaya çalışın ne olur ne olmaz hazırda kalsın bence
ezgisanlikose Betulseyma60 eksikler bitmiyor son ana kadar emin olun ben 37+1 im benim bile kargoda olan eksiklerim var hala çantamı kapatamadım 😂
Betulseyma60 cakethesel aaa erken dönmüş bebiş benim 2. Bebeğim ilk kızımda böyle ağrı sancı hiç hissetmemiştim 41.haftada suni sancı ile doğurmuştum bu bebeğim erken 34. Haftada dönmüş ve ağrılarım başladı baskı çok hissediyorum ve makat ağrısı oluyor sürekli ishal gibiyim ilaclardan
cakethesel Betulseyma60 Evet bende aynı şekildeydim cok fena çatı ağrılarım oluyordu.Şimdi de cok baskı yapıyor yatakta cok zor sağa sola dönüyorum neyseki son 10 gün
sadbut cakethesel bende aynı haftadayım karnımın sagında ve solunda sancı kramp gibi ağrı oluyor Normal mi acaba ya hastaneye gidicem ona göre korktum
cakethesel sadbut Artık bebek büyük oldugu için normal bence ya ama sizin içiniz rahat edecekse gidin tabi.. ya da doktorunuzla iletişim kurup ona sorun
yagmurcoskun Betulseyma60 35+5’im yoğun yeşil akıntım var. Makatta baskıdan dolayı hemoroidim şişti. Kalçamdan iğne batar gibi bir kas kemik ağrısı oluyor. Genelde kasık ağrısını gaz veya ishal olduğumda yaşıyorum. İshal demir ilacını kullandığım için olmuyor. Genellikle kabızım basur da felaket zorluyor 🥺
tkkece yagmurcoskun yeşil akıntı varsa özellikle kaşıntı ya da koku da varsa mutlaka doktorunuza söyleyin geciktirmeyin
Betulseyma60 yagmurcoskun çok zor oluyor makat agrısı bian önce sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
Mutluanneblog Betulseyma60 33 deyim ben de ishal durumu bende de var ya çok fazla yoğurt Süt kefir içiyorum ondan mı diyordum
melike1-2 @yagmurcoskun ay geçenlerde bende de aynı durum oluştu ağrıdan oturamıyordum burda bir postta okudum geceden kantaron yağını pamukla koyunca şişi iniyor diye 3 gün yaptım ve gerçekten indi çok rahatladım sizede tavsiye ederim .