Irem_42 Kızlar selamm 18 haftalık hamileyim hamileliğim başından beri ince sızı şeklinde çok şiddetli dwğil ara ara gelen tek taraflı sağ kasıkta ağrım oluyor herhangi bi sıkıntı ve kanama yok sebebi nolanilir sizdede varmı
Sngl25 Irem_42 Az önce bende buna benzer bir yazı paylaştım 🤣 bende de hep sol tarafta o acı oluyor. Normal bir durummuş zaten.. benim sorum da sol taraf kız sağ taraf erkek diyorlar doğru mu diye merak ediyorum
Seymabutun1 Irem_42 bence normal. Yine de bı doktoruna mesaj atıp sor istersen. Ama aksi bı durum olduğunu düşünmüyorum
Semy1991 Irem_42 magnezyum alabilirsin bu ağrı kramplara karşı..veya muz maden suyu badem tuketebilirsin düzenli..ben ilk gebelikte ve bunda yaşıyorum bu agrilari çok yorulunca üsuyunce.
birbebekbirkusannesi Irem_42 normal rahim bağ dokuları genişlemesi ile alakalı.Kanama yoksa riskli değil