Nibozog Zarifokur GYNOSEED FERTILITY JEL canım birgebeningünlüğü sayfasından ya da trendyoldan alabilirsin. İlişkiden önce içeri sıkacaksın.
Zarifokur Nibozog bir şey daha soracağım önce mi sonramı ilişkiden bende çok kuruluk oluyor. Hasta olursam bunu kullanacağım alıp inşallah ☺️
Nibozog Zarifokur öncesinde kullan canım ama ben ovülasyonla takip ettim yumurtlamayı gördüğümde 3 kez üst üste kullandım zaten eşimle birlikte karar aldık içeri sıktıktan sonra ilişki oldu
Zarifokur Nibozog tamam canın öyle yapacağım. Ben oğluma ayaklarımı havaya kaldırmıştım belimi öyle hamile kaldım . Fakat eşimde destekleyici takviye almıştı . Ama şuanda hiç deneyemedik öyle 😢
Nibozog Zarifokur onu da yaptım canım 20 saniye kuralı ben sadece belimi kandırıp yavaşça 20 ye kadar saydım. Ama en önemlisi eş desteği ❤️
Zarifokur Nibozog ay inşallah hiç belirti yok ama bakalım akıntım falan olsa diyeceğim var bir şey . 3 güm geçti günüm bakalım
Zarifokur Nibozog henüz yapmadım . Belirtim yok gibi bekliyorum bilmiyorum da 🤷🏻♀️ o yüzden aklımda var mı YÖK’mü üç gün geçti
MutluluklaGelBebek @mrp2023 @yesimvera @Zarifokur @Nibozog Kızlar 8.75ti ya değerim dün tahlil verdim 25.50 olmuş gebelik varr sanırım yani umarım sağlıkla ilerler dedim sizlere de haber edeyim bol bol dua edin 🤲🏻
yesimvera MutluluklaGelBebek çok iyi yaptın o zaman daha yeni senin adına çok sevindim. Bende yarın tekrar verecem yükselmiş mi diye
Nibozog MutluluklaGelBebek ayyyyy öyle bi sevindim ki ❤️❤️❤️❤️ tahlil verdikçe taz bize de geç döllenme gibi duruyor 😍😍
MutluluklaGelBebek yesimvera inşallah yükselmiştir bitanem sağlıklı ve hayırlı şekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim bizede, tüm dileyen isteyen herkese de 🤲🏻